Galatasaray’ın orta saha oyuncularından Kerem Demirbay, Fenerbahçe galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu. Kerem Demirbay, derbi sonrasında Fenerbahçe’nin oynadığı futbolu eleştirdi ve gönderme yaptı.
Sarı-Kırmızılı futbolcu, “Çok mutluyuz, Galatasaray’a yakışanı yaptık. Bilmiyorum, kendi evinde Fenerbahçe olarak, saklanmak, futbol oynamamak. Normal, en büyük geldiği zaman böyle ağırlık oluyor” dedi.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Ermeni Alfabesi: Bir Yazı Sistemi ve Ulusal Gurur Kaynağı
1586 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1352 kez okundu
3
Mbappe’nin ardından yıldız futbolcu Vinicius da kulüp satın aldı
1147 kez okundu
4
Türkiye Kupası 2. hafta hakemleri belli oldu
972 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
875 kez okundu