ABD’nin York şehrinde bir hastaneye düzenlenen saldırıda çok sayıda kişi yaralanırken; saldırganın öldürüldüğü açıklandı.
ABD’nin Pensilvanya eyaletine bağlı York şehrindeki UPMC Memorial Hastanesi’ne saldırı düzenlendi. Düzenlenen saldırıda en az 2 kolluk görevlisi, çok sayıda doktor ve hemşire silahla yaralandı. Yetkililer, yerel saatle 10.30 sıralarında gerçekleştirilen saldırıda toplam kaç kişinin yaralandığının henüz belirlenmediğini aktardı.
SALDIRGAN ÖLDÜRÜLDÜ
Polis, silahlı saldırganın öldürüldüğünü belirtti. Savcılık, saldırının “aile içi şiddet olayı” olarak değerlendirildiğini aktarırken, soruşturmanın henüz ilk aşamaları olduğu konusunda da uyarıda bulundu.
HASTANADEN AÇIKLAMA
Hastane tarafından yapılan açıklamada ise, “UPMC Memorial’da silahlı bir kişinin olduğu ve ateş açıldığına dair teyit edilmiş raporlar aldık. Silahlı saldırgan yakalandı ve hiçbir hasta yaralanmadı. Hastane şu anda güvende. Bu değişken bir durumdur. Kolluk kuvvetleri tesislerdedir ve durumu yönetmektedir” denildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026SPOR
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8288 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5256 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5215 kez okundu
4
İsrail’de iç tartışma
4269 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3657 kez okundu