Beşiktaş, Trendyol Süper Lig’in 27. haftasında Gaziantep FK ile oynayacağı maçın hazırlıklarına, bir günlük iznin ardından bugün yaptığı antrenmanla devam etti.
BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Isınma koşuları, pas ve 5’e 2 top kapma çalışmasıyla başlayan idman, tam saha çift kale maçla sona erdi. Başkan Serdal Adalı’nın da izlediği idman, yaklaşık 1.5 saat sürdü.
Siyah-beyazlılar, Gaziantep FK ile oynayacağı maçın hazırlıklarını, yarın saat 11.45’te yapacağı antrenmanla sürdürecek. – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
Ermeni Alfabesi: Bir Yazı Sistemi ve Ulusal Gurur Kaynağı
1576 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1349 kez okundu
3
Mbappe’nin ardından yıldız futbolcu Vinicius da kulüp satın aldı
1124 kez okundu
4
Türkiye Kupası 2. hafta hakemleri belli oldu
955 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
870 kez okundu