
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Tahkim Kurulu, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç’un 45 günlük hak mahrumiyeti cezasını 22 güne indirdi.
TFF’den yapılan açıklamaya göre Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulunun (PFDK) verdiği cezalara ilişkin itirazları görüştü.
Kurul, Ali Koç’a verilen 45 günlük hak mahrumiyetini 22 güne, sarı-lacivertli kulübün 2 milyon liralık para cezasını da 1 milyon liraya indirdi.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()



Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Ermeni Alfabesi: Bir Yazı Sistemi ve Ulusal Gurur Kaynağı
1570 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1344 kez okundu
3
Mbappe’nin ardından yıldız futbolcu Vinicius da kulüp satın aldı
1104 kez okundu
4
Türkiye Kupası 2. hafta hakemleri belli oldu
946 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
864 kez okundu