Tekne ve ağlarının bakımlarını tamamlayan Tekirdağlı balıkçılar, istavrit umuduyla denizde nasiplerini aramaya devam edecek.
Tekirdağ Süleymanpaşa Su Ürünleri Kooperatifi Başkanı İbrahim Pehlivanoğlu, balıkçıların şiddetli rüzgar nedeniyle zorunlu paydosunun sona erdiğini söyledi.

Balıkçıların denize ağ atmaya başladığını ifade eden Pehlivanoğlu, “Şiddetli rüzgardan dolayı balıkçı arkadaşlarımız bir haftadır limanda bekledi. Bu sürede ağ bakımlarını yaparak, teknelerinin eksiklerini giderdiler. Artık yeniden nasiplerini aramaya başladılar. Balıkçılar, istavritin yanı sıra menekşe ve mezgit avlamak için denize çıktı. İnşallah güzel avcılık olur ve arkadaşlarımız kıyıya balıkla döner diye umut ediyoruz.” dedi.
Balıkçı Hasan Oğuz da havanın normale dönmesiyle faaliyetlerine başladıklarını belirterek, “Nasibimize ne çıkacak bilmiyoruz. Umutla denizden ne çıkacak diye bekleyeceğiz. Bu aralar istavrit oluyor daha çok. İnşallah güzel avcılık olur.” diye konuştu.
ETİKETLERBalıkçılıkTekirdağSu Ürünleri
Haber Kaynak : TRTHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8314 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5281 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5239 kez okundu
4
İsrail’de iç tartışma
4294 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3696 kez okundu